Thursday 28 February 2013

Nak bela si comel Tapi.........

Watzapp ! Korang sihat ? kalau tak sihat makan ubat yerr .
Tetiba pula aku terfikir nak bela haiwan.. Alkisahla tadi aku nampak kucing jiran sebelah kesian si comel tu kena tinggal Tuan empunya yang dah pindah rumah bulan lepas. Terpikir pula nak bela tapi banyak masalahnya ..

Comel kemainn gik .. tapi tak dapat nak bela huhu . 

Masalahnya Aku ni takut dengan kucing muehehe.. Tapi seperti yang kengkawan aku cakap lama-lama kalau dah biasa hilang la rasa takut tu . Yela kan .. betul juga tapi bukan tu masalahnya sekarang . Aku ada alahan dengan bulu kucing ni . Anjing pun macam tu juga . Hidung aku tak tahan. Terus nak bersin . Lepas tu badan aku akan gatal-gatal kemerahan. Tapi sekejap saja. Apa-apa pun sekadar pandang saja si comel ni pun dah memandai .. hihi . Nak jadi tuan dah tak dapat jadi tengok dari jauh jer lah .. Okay la . sampai sini jer cerita merepek aku ni . haha ! Daaa.. Kbyeee ..! ^_^

No comments:

Post a Comment