Thursday 28 February 2013

My Girl Friends ! We are BFF !

Watzapp ! Hello ..

Cantik tak title tu ke korang pelik ? haih nak pelik apa ? Okay .. Post aku kali ni nak ceciter sikit tentang kengkawan yang selalu ada dan 2X5 perangai dengan aku . Memang sekepala .

                                                                          Prischyla
                                                                          Dyan Ittie
Dorang ni kawan aku sejak tahun satu lagi ! dan sekarang setelah 7 tahun berpisah kini tuhan mempertemukan kami bertiga kembali . Tak sangka .. Nasib baik la dunia dah maju ada laman Facebook nak cari kawan lama . Finally torang dapat sharing masalah seperti dulu lagi . Cuma masalahya sekarang torang jauh . Maka tinggal la kami dua Dyan . Walaupun satu sekolah tapi jarang berjumpa pula . Kalau dulu lagi Memang banyak sangat kerenah . Yang aku tak boleh lupakan bila mereka dua Syok kat sorang lelaki one class ngan torang dan aku pula menyibuk dan kadang-kadang aku buat bodoh sebab tak tahu tentang cinta dan macam mana nak suka kat orang haha ! kalau dulu-dulu habis mitos berkaitan dengan cerita hantu kat sekolah jadi gossip hangat. Kalau sekarang .. lain la cerita .. mesti tentang boyfriend pula . haha .. dunia-dunia  . Tapi entahla apa jadi dengan mereka berdua sebab masa tahun 3 aku terpaksa ikut keluarga berpindah ke sg.plan dengan tak rela . Huhu .

                                      Nah tiga sekawan tahun satu . And now , Form 5 !

                                  HOHO ! okay guyss .. sampai sini jer ya entri aku kali ni . Kbyee ! 

No comments:

Post a Comment