Sunday 3 March 2013

Rumah panjangku~

Watzapp ! Ellop 
Hari ni aku nak cerita tentang Kampungku .. Tetiba jak aku terfikir tentang rumah panjangku kat Betong , Sarawak. Jadi aku terfikir nak buat entry tentang Rumah panjangku .. Yezza ! :D

 

Sorry gambar tak clear.. Ni bukan aku yang captured . Hurm .. Kat depan tu gambar Sk Saint Bartholomew. Senang cerita , Rumah panjang aku same way dengan sekolah ni jugak. Hoh susah nak explain . Hihiew ..


So ni "ruai" rumah panjang Graji Baroh . Sepanjang 18 Bilik jer. Panjang ker ? Tak juga kan . Hihiew dan  bilik ke 18 tu bilik nenek Erlyne ..


Ni dia bilik nenek Erlyne . Bilik yang paling last . Hoho !


 Ni lagi satu .. tak clear . Haiss .. BTW ni dia penghuni Rumah Panjang Ng.Graji Baroh , Betong sarawak


^_^ Hihiew . Muka aku macam budak tak cukup umur . Hihiew . yang kat sebelah aku tu aunty aku . 


Hoho ! kat sana cuma ada sungai ni jer . Huhu .. 


Hasil tanaman neneku sygg ;) hihiew


Persediaan untuk gawai tahun lepas :D


Banjir kat jambatan sg.padeh

so sampai sini jer ya.. tak da idea nak letak apa.. huhu
Kbyee!

No comments:

Post a Comment